Ett julkort i vitt

Efter förra veckans kort med en snöflinga vikt av bitar utstansade med en Spellbinder
fick jag några frågor om det kanske kunde fungera med någon annan die också...
Visst funkar det



Här blev det ett kort helt i vitt, snöflingan vikt av bitar utstansade med en Nellie Snellen die.
Bakgrunden embossad i en folder srån Sizzix. "Spetsarna" runt kanterna är också av papper utstansade med
en Tim Holtz strip (Vintage Lace")
En snöflinga av en Martha Stewart punch under braden i mitten.


Det är den två största rutorna av det här setet jag använt, men det finns
säker en massa fler dies som fungerar.
Martha Stewart har en massa snygga kantstansar man kan änvända....
Eller varför inte bara skära till fyrkanter och leta fram en snygg hörnstans..

Om det här verkar helt obegripligt så kan det underlätta om man kikar på filmen
från inlägget i Torsdags :)

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: bili

Snyggt med ett helvitt kort :) Missade kommentera din tags med ängel här under. Den är jättefin, snyggt med silverembossingen runtom och det bruna pappret.

2011-11-22 @ 08:18:04
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Här finns så mycket fint att vila ögonen på att jag knappt kunde välja var jag skulle skriva min kommentar, men till sist hamnade den här för att jag gillar din härliga humor också... att du har monterat snöflingan på distanskuddar "för att göra den helt omöjlig att få ner i ett kuvert"



TACK för ett av dagens goda skratt! Nu lever jag längre!



Ha en härligt skön advent!

2011-11-26 @ 22:33:43
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: SandraD

Läckert!!! Och Nellie Dies har man ju nästan alltid råd med...

Var tog nu shoppinglistan vägen..? ;)

2011-12-07 @ 13:45:13
URL: http://mangpysslaren.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Vad mycket fint du hade i din blogg!!

Ser att du oxå tycker om att göra tags =))

Tack för din fina kommentar i min blogg!

Kram Iffa

2011-12-10 @ 16:49:32
URL: http://iffasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0