I bland är livet härligt....


Travade in i min favoritbutik Pappershuset häromdagen, behövde lite mer akrylfärg.
Pappershuset är egentligen en pappersgrossist som säljer kontorsmaterial (och en hel det annat!!)
till företag men dom har en imponerande scrapbookavdelning.
Dom har scrapbookkurser och inspirationskvällar.
Tyvärr ingen webshop men väl värda ett besök om man har vägarna förbi Hudiksvall.

Jag fick frågan om jag kunde tänka mej att göra något åt dom....

Jag fick en 7gypsies Photo Tray med mej med orden -Du kan väl göra nåt med den här!?! 
Photo Trays finns i olika färger med olika storlek på "rutorna" i den här är rutorna 10x15 cm.
Papper från Bo BunnyTimepiece collection och Gabrielle fick också följa med hem.
Helt underbara papper som finns i collection packs 12X12 som innehåller 19 papper
och ett ark med stickers och självhäftande border som matchar. 

Så här blev resultatet:




Det smög sig in lite andra prylar och andra papper också....

Finns nu på Pappershuset om man vill kolla på den i verkliga livet.
Detaljbilder kommer här på bloggen under veckan om Hudiksvall känns avlägset.

Hmm... nu sitter jag här och undrar... vad sjutton skulle jag ha akrylfärgen till?


Kommentarer
Postat av: Pandora

Så läcker den blev! Gillar också de papprena och alla Tim Holtz-saker som "råkade" hamna i. :-)

Fick lite idéer...

2011-08-08 @ 00:02:26
URL: http://pandorasask.wordpress.com
Postat av: SandraD

Jättesnygg! Härligt med alla detaljer!



Ha det gott!

2011-08-09 @ 08:31:32
URL: http://mangpysslaren.blogspot.com/
Postat av: L8

Urläckert!! Vad kul att du hittade till mig och la en kommentar så jag hittade dig! Nu ska jag ska surfa runt nu och insupa inspiration :)

Ha en pysslig helg!

Kram

L8

2011-08-12 @ 17:46:03
URL: http://l8sblog.blogspot.com
Postat av: Sorken

Jättefin!!!

2011-09-03 @ 10:15:43
URL: http://www.sorkensgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0