Resväska i semestertider

I senaste numret av Magnolia fanns en beskrivning av en resväska,
Här kommer min tolkning:

Väskan är ca 15x10x5 cm




Kraft Resist papper från Tim Holtz med rätsidan inåt.
Hörn, remmar och handtag av cardstock.
"Paperrosette" blomma med brad från Reprint.
Tim Holtz stämplar, och en massa distress ink.




Insidan visar rätsidan av papperet.
En bård av Martha Stewart kantstans.
Nitarna på remmarna är brads som klämts platta med en tång.
Handtaget sitter fast med gem som böjts för att passa.

Om ni har packat resväskan för att ge er ut på äventyr så ta en titt HÄR Pysselinas
karta över scrapbutiker i Sverige.
Perfekt när man ska planera semestermålen i sommar.

Ha en bra semester!!




Kommentarer
Postat av: Terés

Urläcker! Du är ju så otroligt duktig...

2011-07-23 @ 21:51:41
URL: http://teresfunderar.blogspot.com
Postat av: Sari Hänninen

kartan som pyssellina gjort är ju bara helt underbar... jag skall försöka få till det på mina irrfärder här och där...



tack för den underbara vinsten... du värmer mitt hjärta, och jag tänker göra en smash book för att minnas din generositet i evighet!!!! jag är så tacksam för det här, så du anar inte!



jag tycker att du skall passa på att delta i scrap & hobbys sommar-utmaning, som har just sommar och resor som tema...



http://scrapohobby.blogspot.com/2011/07/scrap-hobbys-manadstavling-under.html

2011-07-25 @ 15:42:12
URL: http://sarispyssligasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0