Tagbook

Gårdagen tillbringades på scrapmässa i Gävle.
Träffade en massa underbara och inspirerande människor...
Kom  hem med  nya ideer, några nya stämplar fick också följa med hem:)

Här kommer en tagbook som skapats för Reprint:



En dragspelskonstruktion som hålls i hop med en "gördel"
Mönsterpapper från Reprint på svart cardstock.



 God Jul stämplat på kvistpapper.



Ramen är täckt med guldfärgad UTEE, när jag värmt på tre lager har jag stämplat mönstret
med God Jul stämpeln.



När man vecklar ut "kortet" ser det ut så här..
Tags från Resprints nya tomtetagsark som limmats upp på svart cardstock med ett svart organzaband.
Alla tagsen sitter bara instuckna under fotohörn så man kan skriva en hälsning på baksidan.



Fotohörnen har dolts med små pappbitar som embossats med vanligt embossingpulver.
(UTEE hade nog blivit för tjockt) swirlsen är stämplade med StazOn dyna, även här har jag använt samma God Jul stämpel, som för övrigt kommer från Reprint.

Vill man se ungefär samma inlägg en gång till så kika gärna in på Reprints blogg.
Vill man se bilder från Gävlemässan kolla in asamias blogg

Ha en bra söndag!!!
Själv ska jag se om mina nya julstämplar kan inspirera mej till några julkort...





Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Vilka underbara tags du gjort är mäkta imponerad av dem ALLA!Jättesnygga!!!

Tack,för din hälsning hos mig.

Kram!

2011-10-02 @ 13:13:25
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: bili

Det här är riktigt snyggt. Gillar färgerna och vikningen :) Gördeln med stämplingen i utee, mycket läcker. Finns mycket olika tekniker man inte har testat, men ibland får man göra sina val. Har kollat in fotona från mässan igår. Jag hade tur, fastnade inte på någon bild :) kram bibbi

2011-10-02 @ 13:18:12
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Majsan

WOW jätteläckert och vilka härliga färger, gillade jag mycket ;)

2011-10-02 @ 16:04:17
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Mim...

Detta gillade jag!! Jättesnyggt!

Ha det gott....

2011-10-02 @ 17:53:51
URL: http://mimstankar.blogspot. com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0