Man ska sluta när man ligger på topp.......

Jag börjar med något positivt och tar det andra sen.....
Det har ramlat in inte bara en award utan från tre håll har den studsat in.....
Från:
Ulle
Karin
Elisabeth
Meningen är att man ska:
Kopiera och länka till den man fått den av.
Ge den vidare till 5 bloggare man inspireras av och som har mindre än 200 följare
och meddela dom det.

Tack för era ord, man blir ju alldeles rörd, och tro inte att jag inte är tacksam
men lite kluven inför det här med awards är jag....så svårt att besluta mej för några att
skicka den vidare till
Egentligen skulle jag vilja skicka den vidare till alla er och helt enkelt säga:
"Ingen nämnd, ingen glömd" men.....
efter mycket funderande kommer fem (Jag tänkte att det måste väl vara tillåtet
att fuska lite?!) här:
Lisa-Lisa Olsi
Yvonne-Yvonnes Kortmakeriverkstad
Sandra-Mångpysslaren
Birgitta-Mim
Maria-Lilla07an
Det blev fem stycken totalt och man kan väl säga att motiveringen lyder:
Gillar er känsla för detaljer!!!
*
Nu till det "tråkiga"
När man levt med någon en tid och man känner att det inte leder någonstans längre...
Man bara tragglar vidare i samma hjulspår...
Man känner sig instängd och begränsad och undrar vad som finns på "andra sidan"
Då är det dax att göra något!

Jag packar mina väskor och drar vidare!!!


Det är inte maken jag pratar om utan Blogg.se
Trots att jag svurit över Blogger när jag suttit och försökt peta ihop mina DT-inlägg
för Reprint så har jag insett att där finns helt andra möjligheter att utforma
bloggen som jag vill....
Efter lite drygt ett halvår går scrapp.blogg i graven men uppstår på nytt som
http://www.angelicasscrap.blogspot.com/
Hoppas ni vill följa med mot nya äventyr!!!
Fortfarande är det mycket fix och trix innan den nya bloggen är som jag vill ha
den men den är i alla fall i startgroparna.
I morgon kommer det första "riktiga" inlägget.
Vill tacka alla som har hängt med och uppmuntrat mej med kommentarer
och glada tillrop. Under detta märkliga halvår har scrapp.blogg haft 5.700
besökare!!!! Helt galet.
Ha det så bra och stora kramar till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

TACK!

Vad glad jag blir att du tänkte på mig.

Ha en bra dag och "flytt".

2012-01-26 @ 08:31:27
URL: http://olsi.blogg.se/
Postat av: bili

Jag hänger med dej :) fast jag finns redan på blogger ;) kram bibbi

2012-01-26 @ 11:15:25
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Hej och 1000-TACK för awarden jag fick av dig.

Jag har lagt in den i fliken Awards men jag kommer tyvärr inte att skicka den vidare till 5 st. Jag fick ju en likadan dagen innan också och jag kan liksom inte få till 10 st,hahaha. Jag brukar inte skicka vidare och det är absolut inte av otacksamhet. Jag blir väldigt glad när jag får beröm. Tackar också för dina besök och kommentarer hos mig

Många kramar/Y

2012-01-26 @ 12:07:45
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Mim...

Tack gulliga du för awarden, måste tänka till lite för precis som du skriver så tycker jag att alla är värd den som inspirerar.

Har hoppat med till din nya blogg.

Ha en bra helg....

2012-01-27 @ 17:22:42
URL: http://mimstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0